jak wybrać wedding plannera

Zastanawiasz się jak wybrać wedding plannera i czym kierować się przy dokonywaniu wyboru? Zebrałam dla Ciebie najważniejsze pytania, które powinnaś zadać Agencji ślubnej podczas rozmowy wstępnej.

Wedding planner to osoba, z którą spędzisz wiele wspólnych miesięcy, godzin i dni. Zanim podejmiesz decyzję co do jego wyboru, zastanów się co jest Twoim priorytetem.

Bazując na naszym 11 letnim doświadczeniu, poniżej znajdziesz selekcję pytań, które warto zadać przed wyborem wedding plannera. Dla ułatwienia dodałam nasze odpowiedzi na pytania, wierzę, że w ten sposób łatwiej zrozumiesz w jaki sposób funkcjonuje wedding planner. To także okazja, żeby poznać z bliska Wytwórnię Ślubów i naszą wizję współpracy z Tobą.

Usiądź wygodnie i przygotuj się na wskazówki JAK WYBRAĆ WEDDING PLANNERA!

Pytania podzieliłam według kryteriów, w pierwszej kolejności pytania kluczowe, które pozwolą poznać Agencję bliżej:

1. ILE ŚLUBÓW W CIĄGU ROKU ORGANIZUJSZ?

Aby zagwarantować komfort współpracy Klientom oraz biorąc pod uwagę czasochłonność ślubnych projektów organizujemy nie więcej niż 12 kompleksowych ślubów w roku.

2. CZY OSOBIŚCIE BĘDZIESZ PRACOWAĆ NAD NASZYM ŚLUBEM?

Relacje są dla nas najważniejsze, dlatego każdy projekt prowadzi osobiście właścicielka Oddziału. Oznacza to, że zawsze jest Waszą osobą kontaktową. Podczas organizacji ślubów korzystamy często ze współpracy z asystentkami, która wspierają nas w doraźnych działaniach.

3. CZY PRACA WEDDING PLANNERA TO DLA CIEBIE PRACA NA CAŁY ETAT?

Tak, Wytwórnia Ślubów to dla nas praca pełnoetatowa. Pracujemy od poniedziałku do piątku, a w sezonie i na życzenie Klienta również w weekendy.

4. CZY MASZ BIURO?

Wedding planner w głównej mierze pracuje w terenie. Biuro nie jest koniecznie w tym zawodzie. Jesteśmy elastyczne i spotykamy się w miejscu dogodnym przede wszystkim dla Was. Główna siedziba Wytwórni Ślubów mieści się w Gdyni. Nie jest to biuro otwarte, dlatego jeśli chcesz się z nami tam spotkać, zapraszam serdecznie do wcześniejszego ustalenia daty i godziny spotkania.

5. CZY PODCZAS WSPÓŁPRACY LICZBA SPOTKAŃ JEST LIMITOWANA?

Umowa, którą podpisujemy przy przystąpieniu do współpracy nie zakłada limitu spotkań. Są one dostosowywane do potrzeb przy organizacji ślubu i wesela.

6. CZY BĘDĘ MUSIAŁA ZA KAŻDYM RAZEM PRZYJEŻDŻAĆ DO BIURA NA SPOTKANIA?

Do naszej współpracy podchodzimy bardzo elastycznie. Liczba spotkań dostosowana jest do potrzeb oraz ich forma również. W dzisiejszej dobie technologii mamy wiele narzędzi, które umożliwiają nam spotkania nawet jeśli mieszkasz po drugiej stronie globu. Jeśli chcesz możemy spotykać się online bądź na żywo. Jeśli mieszkasz poza granicami Polski, częstotliwość spotkań i ich forma będzie dostosowana do Twoich możliwości.

7. CZY PODCZAS ŚLUBU BĘDZIE Z TOBĄ DRUGI KOORDYNATOR?

Liczba koordynatorów zależy od ilości gości i rozbudowania scenariusza ślubnego. Przy realizacjach powyżej 30 osób do współpracy angażujemy drugiego, bądź nawet trzeciego koordynatora.

8. CZY DRUGI KOORDYNATOR TO STAŻYSTA?

W Wytwórni Ślubów każdy koordynator to zawsze przeszkolony Konsultant.

9. ILE ŚLUBÓW KOORDYNUJESZ JEDNEGO DNIA?

Dbając o komfort naszych Klientów i jakość świadczonych usług w jeden weekend Oddział koordynuje wyłącznie jedną realizację ślubną.

10. OD KIEDY ZAJMUJESZ SIĘ ORGANIZACUJĄ ŚLUBÓW?

Wytwórnia Ślubów jest już na rynku 11 lat.

12. CZY MASZ UBEZPIECZNIE FIRMY?

Tak oczywiście, każdy Oddział Wytwórni Ślubów jest ubezpieczony.

13. CO W PRZYPADKU GDY Z POWODU SIŁY WYŻSZEJ NIE BĘDZIESZ MOGŁA ZREALIZOWAĆ NASZGO ŚLUBU?

Wytwórnia Ślubów posiada kilka Oddziałów, możecie mieć pewność, że płynnie uda się przekazać Wasz projekt naszej wedding plannerce. Stosowny zapis widnieje także w umowie między nami.

14. JAK ROZLICZANA JEST TWOJA USŁUGA?

Koszt naszej usługi jest wprost proporcjonalny do naszego zaangażowania w Wasz projekt i czasu, który poświęcamy na jego realizację. Transze rozłożone są w czasie trwania współpracy. Podpisujemy też umowę z aneksem, który określa szczegółowo zakres pracy.

15. CZY MASZ OGRANICZONĄ BAZĘ PODWYKONAWCÓW?

Nie pracujemy z żadnym z podwykonawców na wyłączność, a bazę podwykonawców budujemy od 11 lat. Każdorazowo przedstawiamy możliwe oferty, które pasują do Waszych oczekiwań oraz są dostępne we wskazanym terminie. Zawsze staramy się przedstawiać różnorodne oferty, abyście poznali różnicę i wybrali najlepszą dla Was opcję.

16. CZY NASZE SPOTKANIE WIĄŻE SIĘ Z KOSZTEM?

Nasze spotkania nie wiążą się z żadnym kosztem. Jest ono niezbędne, żeby poznać bliżej Was i Wasze ślubne oczekiwania.

17. CO OTRZYMAM PO SPOTKANIU?

Po spotkaniu otrzymacie szytą na miarę ofertę wraz z estymowanym budżetem ślubnym dla Waszej liczby Gości bazując na Waszych oczekiwaniach.

Kolejne element, o który warto zapytać podczas rozmowy to:

  • portfolio
  • referencje

To będzie już potwierdzenie pracy i realizacji wedding plannerki. Natomiast pamiętaj każdy ślub jest inny, wedding planner podpowiada rozwiązania, szuka ciekawych opcji, ale finalna decyzja jest zawsze po stronie Klienta.

Warto przygotować się do spotkania z wedding plannerem. Nie ma różnicy czy spotkanie będzie na żywo, przez telefon czy przez komunikator video, z planem i pomysłem poszukiwania idealnego dla Ciebie wedding plannera, nie będzie Ci straszne.

A jeśli jeszcze zastanawiasz się jak wybrać wedding plannera, mogę jedynie podpowiedzieć Ci, żebyś kierowała się przeczuciem i sercem. Jeśli ,,nadajesz na ten samej fali”, czujesz się dobrze w jej towarzystwie, to znak, że to właśnie wedding plannerka dla Ciebie.

Udanych poszukiwań!

Jeśli potrzebujesz wsparcia Wytwórni Ślubów, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Jesteśmy dostępne w Trójmieście, Krakowie, Kielcach, Katowicach, Łodzi, Wrocławiu i w Warszawie.

Jeśli chcesz nas poznać z bliska i skontaktować się z nami, koniecznie zajrzyj TU, wystarczy kliknąć.